Ets a :: Inici > Escola > Famílies > Dossier informatiu

Dossier informatiu

Benvolgudes famílies i alumnat,

En primer lloc volem donar la més cordial benvinguda a totes les famílies que s’incorporen per primera vegada a la nostra escola. A la resta de famílies i alumnat, us saludem i agraïm la confiança que heu dipositat en nosaltres fins ara.
Al llarg de tot aquest curs escolar, continuarem compartint amb tots vosaltres els projectes i programes de la nostra escola, que podeu conèixer i seguir a través de la pàgina web i del bloc del centre.
Estem segurs de comptar amb la vostra col•laboració i implicació, i seguir la feina que ens ocupa: l’educació dels vostres fills, els nostres alumnes. Així, entre tots continuarem construint una escola participativa, inclusiva, coeducadora, dinàmica i innovadora que serà fonamental per a l’èxit escolar.