Ets a :: Inici > Projectes > Club de Ciència

El Club de Ciència

El Club de Ciència de l’Escola és un espai no formal en el què els alumnes de cicle superior poden potenciar les seves idees creatives i complementar els seus aprenentatges científics.

El formen un grup d’alumnes voluntaris que, guiats per un/a mestre/a, en l'horari d'esbarjo, porten a terme diversos experiments que afavoreixen l’educació científica. El Club de Ciència pretén contribuir a una millor comprensió de la funció de la ciència i dels processos científics.

D’aquesta manera l'escola facilita la difusió de l’ús de la ciència entre el nostre alumnat i es promou la participació en activitats en les que cal enfrontar-se a situacions reals que els permet adquirir coneixements i desenvolupar habilitats. Així doncs, suposa per a l’educació del nostre alumnat un complement basat en la participació, i com aquesta participació és de lliure elecció es fomenta també el seu autoaprenentatge.