Ets a :: Inici > Projectes > Club de Ciència

logo-erasmus-plus

“Smart Moves”

logo projecte

Durant els cursos 2015-2016 i 2016-2017, la nostra escola va portar a terme el Projecte Europeu d’innovació educativa Erasmus Plus: el programa per excel·lència que impulsa la Unió Europea.

El nostre projecte va tenir per títol: “Smart Moves” és a dir, “Mens sana in corpore sano”. I vàrem treballar conjuntament amb Finlàndia (país coordinador del projecte), Irlanda del Nord, Holanda i Polònia. En el projecte hi participà tot l’alumnat i professorat de l’escola, amb activitats envoltades amb l’educació per la salut i l’esport. En aquest projecte també participaren dels intercanvis escolars estudiants de 6è curs de cicle superior, juntament amb professorat del centre. Aquesta experiència va ser altament positiva i enriquidora per a l’alumnat que compartiren l’experiència i treballaren conjuntament amb l’alumnat dels altres països participants; fet que va implicar un alt grau de motivació per part de l’alumnat i va repercutir favorablement en l’aprenentatge de l’anglès com a llengua estrangera.

En aquesta pàgina podeu veure totes les activitats que vam realitzar al llarg de tot el projecte.

Pàgina web del projecte Smart Moves. Podeu visitar-la amb l'usuari i la contrasenya per a les famílies que us vam fer arribar per correu electrònic.

logo Departament logo SEPIE