Ets a :: Inici > Projectes >Estones en família

Estones en família

Per tal d’apropar la realitat de les famílies als alumnes de l’escola, aquest curs 2017-2018 iniciem uns tallers dins l’aula, les Estones en família, on els pares i familiars col·laboren i participen de la vida diària de l’aula. D’aquesta manera també es vol aconseguir la implicació de les famílies en l’aprenentatge dels seus fills i que se sentin part d’aquest procés.

Al llarg dels cursos diversos pares, mares, avis, àvies... aniran passant per les aules d’educació infantil a realitzar tallers relacionats amb la seva  vida, les seves costums, els seus oficis... per a què els alumnes aprenguin de manera més vivencial i lúdica el seu propi entorn.

Les famílies són el primer agent socialitzador amb qui es troba l'infant. Cada família té una valors, costums i tradicions diverses que enriqueixen als infants i és per això que volem que vinguin a compartir-ho a l'escola.

Pel nen compartir aquella estona amb algun membre de la seva família, amb  la resta de companys i amb els mestres fa enriquir el seu propi aprenentatge i reforçar la seva autoestima.

L'escola està oberta a acollir, escoltar i que ens expliqueu coses.

LA FELICITAT DE L'INFANT ÉS EL SEU CREIXEMENT HARMÒNIC i aquest depen de tots.

Si mireu el bloc de l'escola ja tenim alguns articles penjats d'estones en família.

Us deixem l'enllaç: http://blocs.xtec.cat/labobila/