Ets a :: Inici > Projectes > Programa de reutilització de llibres

Pla de consum de la fruita

Un dels projectes que duem a terme a l'escola per potenciar un dels nostres trets d'identitat "escola promotora de salut" és la participació en el pla de consum de fruita a l'escola. Aquest programa consisteix a distribuir gratuïtament fruita i verdura fresca al nostre alumnat d’educació infantil i de primària (nens i nenes de 3 a 12 anys) a l'hora d'esmorzar.

És una iniciativa de la Unió Europea que es fa efectiva per una acció coordinada dels Departaments d'Agricultura, Salut i Ensenyament, que autoritzen a l’Associació Catalana d’Empreses de Fruita i Hortalisses (AFRUCAT) per a que distribueixi la fruita i la verdura al nostre centre.

Durant una setmana de cada mes, es distribueixen tres peces de fruita i/o verdura, seleccionades en funció de l’estació de l’any i la qualitat, que es reparteix entre els nens i les nenes dins del recinte de l’escola pel seu consum durant l’esmorzar.

Així doncs, l'escola continua fomentant els bons hàbits alimentaris entre l'alumnat amb la col·laboració de les famílies, i per tant, paral·lelament, cada dijous l'alumnat porta fruita a l'escola per esmorzar.

Proposta de menú setmanal d'esmorzars saludables per portar a l'escola

Més informació de la campanya per promoure el consum de fruita entre els escolars