Ets a :: Inici > Projectes > Comenius

Projecte Comenius

Durant els cursos 2013-2014 i 2014-2015 la nostra escola va portar a terme un projecte plurilingüe de qualitat: el Projecte Comenius. Aquest projecte va estar reconegut en el marc del Programa de Cooperació Territorial, Millora de l’aprenentatge de llengües estrangeres i va tenir el finançament del Ministeri d’Educació, Cultura i Esport i del Fons Social Europeu; ja que tant el Departament d’Ensenyament com la Unió Europea tenen com a objectiu prioritari la millora en el domini i l’aprenentatge de les llengües estrangeres. El nostre programa multilateral COMENIUS, que amb el títol “We all smile in the same language”, va ser un programa organitzat per l’OAPEE, acordat amb el Departament d’Ensenyament i aprovat pel Ministeri d’Educació, Cultura i Esport. Aquest programa va tenir com a objectiu principal facilitar l’intercanvi, la cooperació i la mobilitat entre els sistemes d’educació i formació dels països europeus participants: Islàndia, Regne Unit, Suècia, Portugal, Itàlia, Xipre i Grècia. El programa es va dur a terme els cursos 2013-2014 i 2014-2015, i hi va participar tot l’alumnat i professorat de l’escola, amb activitats relacionades amb les matemàtiques, els jocs tradicionals, l’alimentació i la diversitat. El desenvolupament del programa COMENIUS es va dur a terme mitjançant viatges de coordinació a tots els països participants per part del professorat de l’escola i la realització de les activitats per part de l’alumnat de tots els països, utilitzant les videoconferències i intercanvis postals. Els representants dels països participants ens vàren visitar el mes de febrer del 2014, on els hi vàrem ensenyar la nostra escola, els nostres projectes i els nostres treballs, intercanviant alhora vivències i experiències durant una setmana amb professorat d’aquests països.

Per veure les activitats cliqueu aquí