Ets a :: Inici > Projectes >Parlem-ne i Conversa a la rotllana

Parlem-ne i Conversa a la rotllana

El projecte Parlem-ne! va néixer el curs 2017-2018 de la voluntat de fomentar la participació de l‘alumnat de l'escola i crear les condicions perquè pugui ser una realitat quotidiana en la vida del centre educatiu. El projecte Parlem-ne! es concreta en actuacions i metodologies orientades a desenvolupar competències personals per formar persones responsables i una ciutadania compromesa i solidària.

Així doncs, el nomenament de delegats i la realització d'assemblees de classe i d'escola resulten estratègies que ajuden i motiven l’alumnat d'Educació Primària a participar en les activitats de l'aula, del centre i de l’entorn, faciliten la seva presència en la vida del centre, el diàleg i la coresponsabilització. En resum, afavoreixen el compromís de l'alumnat en l’activitat educativa i propicien la seva formació en els hàbits democràtics de convivència.

A l’educació infantil es realitza una primera aproximació a aquest projecte amb les converses en rotllana.

Segueix-nos al bloc i veuràs els temes que tractem i acordem en assemblea!