Ets a :: Inici > Projectes > Programa de Salut Integral

Programa de Salut Integral

Des del curs 2011-2012, l’Escola La Bòbila participa en el Programa SI! (Salut Integral) promogut des de la Fundació SHE i presidida pel Dr. Valentí Fuster. El programa SI! és un projecte de promoció de la salut que fomenta els hàbits saludables amb l’objectiu de disminuir els riscos de la malaltia cardiovascular en l’edat adulta, incidint en temes com l’alimentació saludable, l’activitat física, el coneixement del cor i del cos i la gestió de les emocions.

Som una escola pilot del programa!. Aquesta temporada el Programa s’amplia al segon cicle de primària, amb els Reptes d’en Càrdio, el Panwapa i el Saludòmetre com a principals protagonistes.

En Càrdio, la Clàudia i els seus amics d’en Barris Sesam volen ensenyar-nos tot el que hem de saber per tenir uns bons hàbits saludables.

Les Notes Saludables

L'alumnat d'educació infantil participa en el projecte mitjançant les notes saludables.

Les notes saludables estan dissenyades per modificar els coneixements i actituds sobre alimentació, activitat física, coneixement del cos i gestió d'emocions dels pares i mares o tutors/es dels nens i nenes participants en el programa.

Podeu treballar les notes saludables des de casa, en família. Els continguts inclouen 3 apartats:

Sabies què? En el qual es dóna informació general sobre coneixement de qualsevol dels quatre pilars del programa.
Què fem! Proposta d'activitat relacionada amb qualsevol dels pilars del programa.
Què bo! La recepta saludable de la setmana.

Certificat

Aquest és el certificat que el mateix Dr. Valentí Fuster ens va lliurar com agraïment en la participació de l’escola al programa.

Enllaç a la pàgina web del programa SI

Video del dia que el Cardio ens va visitar a l'escola i vam ballar la cançó M'agrada l'esport, del Club Super3

Tríptic de les Jornades Culturals, on vam treballar la salut i l'esport.

El Cardio de la Marató