Ets a :: Inici > Projectes >Tardes de joc

Tardes de joc

Les tardes de dimarts a dijous les aules de parvulari es transformen en espais d’experimentació, d’acció, de joc, d’abstracció, de creativitat, de lògica i pensament i sobretot de llenguatge. S’ofereix als alumnes d'educació infantil onze tallers perquè puguin aprendre a aprendre, amb activitats significatives i funcionals. Els alumnes es troben diferents propostes d’activitats que promouen la construcció del seu coneixement per a què arribi a ser un ésser personal, emocional, social i intel·lectualment competent.

Les activitats de les tardes de joc es porten a terme mitjançant una metodologia basada en fomentar aprenentatges significatius, funcionals i contextualitzats, i en estimular la creativitat dels infants, la participació activa en el procés d’apropiació dels coneixements, la major exercitació en l’aprenentatge autònom i un enfocament curricular que promogui el desenvolupament de les capacitats de cada un dels infants.

Una metodologia en què l’alumne esdevé el verdader protagonista del procés i en el qual, el docent adquireix un nou rol, el de mediador dels aprenentatges del seu alumnat que ha der ser qui realment construeixi el seu propi coneixement en un ambient creatiu, innovador i motivador.

Els diferents tallers que es porten a terme són:

“Fem clic”

“Som artistes”

“Arquitectura”

“Juguem“

“Ments curioses”

“1, 2, 3 pica mates”

“Temps era temps”

“Fem teatre”

“Petits músics”

“Easy peasy! Let’s play and learn!“

“Descobrim l’hort”

Us convidem a clicar al següent enllaç del nostre bloc i conèixer el nou projecte que els més menut de l'escola realitzen durant les tardes de joc!! Mireu com aprenen tot jugant!!!

En l’educació infantil, l’experimentació, l’acció i el joc –activitat natural, pròpia i espontània dels infants- són la base dels processos d’aprenentatge, de la mateixa manera que la interacció amb altres persones i la convivència i la socialització permeten als nens i les nenes créixer i desenvolupar-se. D’aquí la gran importància d’aprendre tot jugant!!!