Ets a :: Inici > Escola > Cançó de l'escola

Cançó de la Bòbila

El dimecres 24 d'abril de 2013 a l'escola la Bòbila varem estrenar i presentar la nostra cançó. Una cançó composada pel nostre mestre de música, en David Dempere Pérez.

David Dempere és el mestre de música de la Bòbila, però també és un músic semi-professional. De ben petit va estudiar dos anys de conservatori, que li van servir per a introduir-se més tard en el món de la música creativa. Als 17 anys va formar la seva primera banda de rock amb quatre amics, i amb la qual començà a tocar el baix elèctric. A partir de l’esforç i de la constància, va anar aprenent el llenguatge musical de forma autodidacta i participant en altres projectes musicals. L’any 2004, amb alguns companys de la universitat va formar la banda en qual encara toca: Contratempo (banda castellonenca formada per 9 membres i que toca diferents estils musicals jamaicans) http://www.contratempo.org/

Durant aquests darrers anys, ha dut a terme diferents cursos de pedagogia musical, de tècnic de so, i d’informàtica musical; i s’ha introduït també en la producció musical creant diferents bases instrumentals com la de la cançó de la Bòbila.

En David ens va explicar que va se durant l'estiu del 2012 quan li va venir la idea de fer una cançó. Una cançó, que fes referència a tots nosaltres, a tota la comunitat educativa, però sobretot, que reflectís qui són, què fan, i com creixen les persones més importants de la Bòbila, els nostres alumnes.

Així doncs pensant en el creixement any rere any de l’escola, i pensant en el proper curs que tornaria a emprendre amb il·lusió, les idees van començar a fluir pel seu cap.

La Bòbila, creix. Els nens i nenes es fan grans aquí, amb nosaltres, amb les famílies... Però concretament aquí, creixen, aprenen, gaudeixen. Així doncs, de tot aquest plegat d’idees, surt la nostra pròpia cançó.Una cançó amb estil musical de reggae.

El reggae és un estil de música que va néixer a finals dels anys 60 a l’illa de Jamaica, i que ràpidament es va difondre per tot el món gràcies a artistes com Bob Marley o Jimmy Cliff. Aquest estil musical es caracteritza pel seu ritme sincopat i el contratemps de les guitarres.

Clicant amb el botó dret del ratolí a cada icona us podeu descarregar, la cançó de la Bòbila, la partitura, la base instrumental i la lletra.

Donem les gràcies al mestre David i desitgem que pugueu gaudir sempre que vulgueu de la cançó de l'escola.

Cançó de la Bòbila
Base de la cançó
Partitura de la cançó
Lletra de la cançó per a Educació Infantil